16 ہزار پاکستانی حجاج کرام سعودی عرب پہنچ گئے


اسلام آباد(نیوزڈیسک) وزارت بین المذاہب اور مذہبی ہم آہنگی کے ذرائع نے بدھ کے روز بتایا کہ 15,819 پاکستانی عازمین حج 2024 کے مناسک ادا کرنے کے لیے سعودی عرب پہنچ گئے ہیں۔اب تک 63 پروازیں 15,819 پاکستانی عازمین حج کو لے کر ارض مقدس پہنچ چکی ہیں۔

آج مزید 2736 افراد 12 حج پروازوں کے ذریعے سعودی عرب روانہ ہوں گے۔پاکستانی عازمین حج کی پہلی کھیپ مدینہ منورہ پہنچ گئی۔وزارت کے ترجمان نے بتایا کہ پاکستان حج ایپ پر دائر کی گئی 195 شکایات کا ازالہ کیا گیا۔

ہوائی اڈے سے، مسافروں کو لگژری بسوں کے ذریعے، مسجد نبوی اور روضہ رسول (ص) سے صرف 15-20 منٹ کی دوری پر، مرکزیہ میں واقع رہائشی عمارتوں تک پہنچایا گیا۔حجاج کرام اگلے چند دن مدینہ منورہ میں گزاریں گے، مقدس مقامات کی زیارت کریں گے اور آگے کے سفر کے لیے خود کو تیار کریں گے۔

اس کے بعد وہ مکہ مکرمہ جائیں گے، جہاں وہ 8 ذی الحج سے شروع ہونے والے حج کے دیگر واجبات ادا کریں گے، جس میں کعبہ کا طواف اور شیطان کو علامتی سنگسار کرنا بھی شامل ہے۔قبل از حج فلائٹ آپریشن کے پہلے 15 دنوں کے دوران تمام پروازیں پاکستان کے مختلف شہروں سے پرنس محمد بن عبدالعزیز انٹرنیشنل ایئرپورٹ، مدینہ منورہ کے لیے 23 مئی تک چلیں گی اور اس کے بعد وہ کنگ عبدالعزیز انٹرنیشنل ایئرپورٹ، جدہ پر اتریں گی۔ قبل از حج فلائٹ آپریشن مکمل ہونے تک۔

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top